VILKEN JÄVLA DAG!

2010-08-20, 20:30:22 / Kategori: Mitt liv
Jag dör. Den här dagen. Det kom varor runt..klockan två tror jag, och i fyra timmar framöver var det kaos. Vid ett tillfälle hör jag på att ta betalt av en kund och cissi försökte ta sig in bakom kassan, välte ut en låda med fiskmat (mååånga små burkar), för att sedan välta ut två pärmar med papper samtidigt som telefonen ringer. Kaos var bara förnamnet.

Men nu är jag hemma, och det är fredag. Jag är trött som fan, och ser fram emot en lugn kväll hemma med wow och better off ted.

Hur har er dag varit?

Nattljuset

Oj, ojoj! Det lyckades bli en riktigt hektisk och kaotisk dag ser jag. Nu får vi hoppas att nästa arbetspass blir L I T E lugnare! Vet du, Rikard och du har haft en snarlik erfarenhet med inte allt för långt mellanrum. När han skulle installera deras nya bänkdiskmaskin (har han kanske redan berättat det?) hittade han inte var man stänger av vattnet, så när han skruvade upp vattenlåset för att koppla på slangen till diskmaskinen bara sprutade det vatten rätt ut!!! Gissa om det var en panikartad situation! Det måtte väl vara ni fiskar som längtar tillbaka till ert rätta element;) Ha en riktigt fin ochs avslappnande week-end nu. Jobbar du i helgen förresten? Kramar! ma



2010-08-20, 21:07:19



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?