THURSDAY - I'M INLOVE

2010-08-19, 13:24:26 / Kategori: Mitt liv
Ännu en ny dag. Jag somnade inte förrän väldigt sent igår..runt tre någon gång. Suck. Jag och Nelson (en av mina nya roomates) är nattugglorna som bara spelar tv/dator-spel och aldrig sover. Vi vandrade förbi varandra och såg lika döda ut båda två, men båda vägrade sova. Insomnia någon?

Men men, idag har jag iallafall lite planer! Jag kan inte spendera en till dag inne i lägenheten och förgå av tristess. Jag tänkte åka till Ski för att hämta lite mer av mina saker som min kära syster snällt tagit med sig till mig. Sen tänkte jag hjälpa henne lite, för hon har sjukt mycket att göra på jobbet idag och hon är helt jävla själv.

Nu ska jag fixa mig, men kommer in en dagens innan jag går. Vad har ni för planer för dagen?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?