MINA HELGER BLIR TYP ALDRIG SOM JAG TÄNKT LÄNGRE

2010-08-22, 11:22:59 / Kategori: Mitt liv
Så, gårdagen skulle jag spenderat med min kära syster, men så blev det inte. Vi hade tänkt gå ut, men hon mådde inte bra och jag va rätt trött efter att knappt ha sovit på 2 dygn, och sedan jobbat.

Istället var jag hemma och...sov. Tittade på lite olika saker, men det fanns ingenting jag ville se. Allt var dåligt.

Eftersom att det är fint väder idag tror jag att jag drar till Akerbrygga och letar efter Pet Avenue. Det är nämligen där jag ska jobba på torsdagar från och med nu i...tio timmar. Jaja, money is what i neeeed!

En glad nyhet är dock att nu har jag min kamera + batteriladdare + datorsladden så nu blir det annat än cambilder!

Nattljuset

Yeay;D Det ser vi fram emot! Har jag kanske redan njutit av en sådan (bilden med kuddarna i bakgrunden?) Ha det bäst!!! Stor kram! ma



2010-08-24, 08:03:19



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?