MED TEKOPPEN I MIN HAND...

2010-08-19, 00:15:37 / Kategori: Mitt liv
...fick jag en ide. Det är så att jag jobbar deltid, och har än så länge bara ett jobb, så varannan vecka jobbar jag bara måndag, fredag, lördag, och att bara vara hemma då och göra ingenting känns lite tradigt.



Därför fick jag en ide. En gång i veckan kommer det komma ut ett "kapitel" av en serie jag kommer skriva. Jag känner bara att jag behöver ett projekt, så därför ska jag spåna på lite ideer nu.

Serien kommer att heta Vad hände sen? Eftersom att vid varje kapitel är det en tävling. Den som gissar rätt, eller kommer närmast svaret av det som hände sen, blir länkad hela veckan, fram tills nästa kapitel kommer ut!

Kan inte spela mer wow idag. Jag orkar inte spela mer wow idag.

Nattljuset

Cool idé och PUST! Vilken tur att det bara var en idé!!! Blev rätt orolig där ett tag... Älskar dig! Kram! mamma



2010-08-20, 12:36:41



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?