LITE BILDER FRÅN JOBBET

2010-08-30, 23:00:42 / Kategori: Mitt liv

Håret över den rakade delen eftersom att den inte är appropriate för jobbet..

Efter en miljon försök och skrattattacker bestämde vi oss för att den här bilden inte var helt förskräcklig iaf på mig och min chef och syster

Jag som skrattar och håller i bebikaninen när den sitter gulligt..

Cissi som säger till kaninen att inte vara en dålig kanin

Vår egna lilla maskot Wellard

Kommer lite fler inlägg snart, men dom går in i andra kategorier, så därför delar jag upp dom!

Idag har jag alltså varit på jobbet, lyckats handla två linnen på Carlings (bajsrean tar ju aldrig slut..), ätit donken till middag samt haft husmöte. Vi skrev på ett nytt kontrakt och gick igenom lite städregler och sånt. Så bestämde vi när vi skulle ha vår inflyttningsfest också. All in all a really good day.

Hur har er dag varit?

Nattljuset

Hahaha! Vilka härliga bilder! Man blir glad! Du ser så jättesöt och väldigt ung och oskyldig ut på första bilden från jobbet. Vad sanslöst smart att det går att kamma håret över snaggen!Jag hade undrat över om det verkligen var helt ok att ha en sådan extrem frisyr på jobbet, om de verkligen skulle gilla det.

Var och klippte mig idag jag också. Kortare på ena sidan än på den andra



2010-08-31, 14:32:19

Nattljuset

Vad härligt det låter. Din dag har verkligen varit innehållsrik. Kul att ni ska ha inflyttningsfest också. Hur ofta har ni husmöte? Ha det bäst! mamma



2010-08-31, 14:34:28

tatiana

naa:)



2010-08-31, 21:51:22 URL: http://typicalday.blogg.se/

Angelica

Nystartad tävling i bloggen :D Misas inte det :)



2010-09-01, 11:04:19 URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?