KÄNNER ATT JAG HAR INSPIRATION, SKRIVER OCH RITAR

2010-08-24, 19:22:52 / Kategori: Mitt liv
Så..idag gick min dator sönder...men det är lugnt, för jag har en superduper roomie som fixade henne! Satt och såg på när han skruvade upp henne och..opererade...läääskigt!

Har bara varit hemma idag trots allt. Imorgon blir det jobb, och sen ska jag nog träffa mössan efteråt.


En trött syster yster på jobbet i måndags

caruline nilssun

Hej, fin blogg du har! Kika gärna in på min, just nu har jag ställt en massa frågor till min läsare ang film, mode och sådant. :) feel free to comment!



2010-08-24, 19:59:49 URL: http://carulinenilssun.blogg.se/

Nattljuset

Hahaha! Cecilia ser inte ett dugg sorglig ut, bara humoristisk. Kram! ma



2010-08-25, 14:19:32



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?