JAG LEVER FÖR MUSIK. DÖV ELLER BLIND? BLIND UTAN TVEKAN

2010-08-18, 10:22:58 / Kategori: Musik


Pendulum är ett elektroniskt rock/drum & bass band som härstammar från Australien. Bandet skapades 2002 och består av bandmedlemmarna Rob Swire (producent, vokalist "synthesiser" - dvs att han spelar synt.. -.-), Peredur ap Gwynedd (elgitarr), Gareth McGrillen (bas), Kevin Sawka (trummor), Paul Harding (DJ) och Ben Mount (MC).

Bandet har hittils släppt tre studio album, Hold your colour (2005), In Silico (2008) samt Immersion som kom i år.


Tryck på bilden för att komma till källan.


När jag va på Sonisphere UK den här sommaren såg jag Pendulum live. Hade bara hört några låtar, men nu sitter jag och lyssnar på dom heeeela tiden. Tycker dom är orginella, och dom va sjukt bra live!


alice

sv: jaa, det tycker jag också ! :)

men det gick hur bra som hellst på den nya skolan :D



jättefin header förresten :)



2010-08-18, 15:58:22 URL: http://esteraliceviola.blogg.se/

Joziette

Skulle också lugnt välja blindhet över att dövhet, just för musiken. <3



sv: Tack! Jag vet att det jag skriver verkar lite luddigt ibland, är inte så bra på att anpassa mina texter efter "bloggformatet". Oftast måste man läsa hela texten för att fatta min poäng och jag är glad att du gjorde det. :)



2010-08-19, 02:00:25 URL: http://joziette.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?