IT'S IN YOUR EYES, A COLOUR FADE OUT

2010-08-21, 00:08:44 / Kategori: Mitt liv
Det värsta med att ha en blogg som alla ens nära och kära kan läsa och vet om (mest mamma då) är att det finns saker som man ibland vill uttrycka men som man inte tycker att ens älskade mor behöver veta. Men men, here goes.

Har lite matångest. Känns som om jag ätit alldeles för mycket idag. Definitivt mer än igår. Chips tre dagar i rad, något jag egentligen inte har råd med, och en vana jag vant mig av med. Mamma var inte orolig, jag mår bra.

Men fortfarande. Jag mår illa för att jag ätit så himla mycket idag, men imorgon är en ny dag. Nya tag. Sorgligt att jag ens tänker såhär. Men men. Jag har haft värre tankar än det här så I'll get through.

Imorgon kommer roligare och gladare inlägg. Godnatt på er.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?