HEMMA IGEN

2010-08-19, 18:37:55 / Kategori: Mitt liv
Idag åkte jag ju till jobbet för att hålla syster yster sällskap samt för att hämta lite mer av mina kläder (jobbigt det här att flytta när man inte har någon som kan köra en..). Jag var där i ca en och en halv timme, varav 15 minuter gick hon till centrum för att fixa en grej, så jag vaktade affären då.

Nu sitter jag och dricker te och äter dagens första mål, dvs två mackor med salami på. Mmm. Självklart lyssnar jag på pendulum samtidigt.

Snart blit det time för lite wow, vad ska ni hitta på ikväll?


evelina

hehe , det hade inte jag heller , såg den först för några veckor sen ;)



2010-08-19, 19:20:12 URL: http://evelinu.webblogg.se/

~ Close to hell ~

Sv: Den handlar om en tjej vars syster har cancer, leukemi. Hon är ett designer barn och kom till för att Kate (systern) behöver en donator. Men nu vill inte Anna vara donator längre och söker upp en advokat. Hela familjens värld vänds upp och ner. Det är en väldigt bra film och jag absolut tipsar om! :D



2010-08-19, 19:39:05 URL: http://closetohell.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?